Zgodovina
podjetja
Začetki družinskega podjetja Strojno ključavničarstvo Rudolf segajo v leto 1983. Najprej je ustanovitelj podjetja Emilljan Rudolf začel z dopolnilno dejavnostjo. Glede na obseg dela in povpraševanje pa se je leta 1988 odločil za samostojno podjetniško pot, katero je uspešno opravljal vse do upokojitve leta 2017. Upokojitev pa ni pomenila tudi konec uspešnega podjetja, saj obrt uspešno nadaljuje hčerka Monika Rudolf Tomanič, ravno tako kot samostojna podjetnica.
Poslovanja podjetja se je pričelo s popravilom raznorazne kmetijske mehanizacije, kar je bil povod za nadaljnji razvoj podjetja ter razvoj in proizvodnjo lastnih izdelkov. Pri popravilih kmetijske mehanizacije vseh vrst in obiskovanju kmetij je videl kaj delajo in kaj bi še lahko potrebovali oziroma na kak način bi lahko olajšali delo na kmetiji. Tako je po letu 1993 s proizvodnjo polžnih transporterjev za transportiranje sipkih materialov za kmetijstvo in tudi za industrijo. Pričel je tudi z izdelavo drugih strojev kot so mlini, mešalci, valjčni gnetilniki, oprema za CO2 silose in drugo.
Ena izmed glavnih elementov vizije družinskega podjetja Rudolf je bila fleksibilnost (in je tudi še danes), kar potrjuje sama uspešnost podjetja. Podjetje se uspešno prilagaja razmeram na trgu in se tudi hitro odzove spremembam na turbolentnem gospodarskem parketu. G. Rudolf je v svoji obrtni dejavnosti ustvaril prepoznavnost podjetja z kvalitetnimi izdelki ter ugodnimi in cenovno dostopnimi rešitvami.
Leta 2017 je prišel čas, da počasi zaključi svojo podjetniško pot in se upokoji ter svoj čas nameni še svojim hobijem. Vendar kljub temu še zmeraj najde čas in nas z veseljem pride pogledat v proizvodnjo in pomaga s svojim pridobljenim znanjem in bogatimi izkušnjami.
VIZIJA NAŠEGA PODJETJA
Dolgoletne izkušnje našega družinskega podjetja v panogi, v kateri delujemo, nam omogočajo zagotavljanje najvišje kakovosti naših izdelkov. Naša vizija je biti kompetenten in zanesljiv partner našim strankam. Naša proizvodnja je fleksibilna, kar nam omogoča prilagajanje tako hitrim spremembam na trgu kot tudi individualnim potrebam naših strank. Prizadevamo si proizvajati visoko kvalitetne proizvode s katerimi v največji meri zadovoljimo zahteve in potrebe naših strank. Prepoznavnost podjetja večamo z inovativnimi rešitvami, s kvalitetnimi izdelki ter cenovno dostopnostjo.
VREDNOTE NAŠEGA PODJETJA
- Spoštovanje - do drugih se obnašamo tako, kot bi si želeli, da se drugi obnašajo do nas, ne dopuščamo nespoštljivega odnosa.
- Integriteta in odgovornost - strankami vzpostavimo pošten in iskren odnos, kar pomeni, da se držimo dogovorjenega. Ne dajemo praznih obljub. V primeru, da česa ne moremo zagotoviti, to tudi jasno povemo.
- Odličnost – želimo biti najboljši v tem kar počnemo, ne zadovoljimo se z manj. Strankam zagotavljamo visoko kvaliteto naših proizvodov.
- Ustvarjalnost in ambicioznost - naši cilji so visoki vendar uresničljivi, kar nas dodatno motivira. Imamo pogum in znanje za uspešno premagovanje ovir, iz morebitnih napak se učimo. Visoko postavljeni cilji na ravni podjetna in na ravni posameznika spodbujajo zdravo tekmovalnost, kar pripomore k boljšemu delovanju podjetja. Hkrati pa se trudimo zagotoviti optimalno ravnovesje med delom in družino.
- Gospodarnost -s sredstvi podjetja ravnamo racionalno, v skladu z načeli dobrega gospodarja.
- Komunikacija -brez dobre komunikacije tako s strankami kot z zaposlenimi ne bi uspeli uresničevati poslanstva podjetja z zagotavljanjem inovativnih tehničnih rešitev strankam. Brez ustrezne in kvalitetne komunikacije naše delo ne poteka dobro in tudi končni proizvod ne more biti zadovoljiv.
- Sodelovanje – je nujno za uspešno delovanje podjetja. Skupaj smo v dobrem in v slabem, odkrivamo in rešujemo potencialne probleme in se skupaj tudi veselimo. Sodelujemo pri postavljanju in realizaciji ciljev, ker se zavedamo, da smo del kolektiva, ki lahko le s sodelovanjem doseže zastavljene cilje. Pospešujemo timski način dela, aktivno sodelujemo v timih, spodbujamo različnost mišljenja, poudarjamo pomembnost doprinosa posameznika k skupnemu rezultatu.
- Skrb za stranke –kupec je tisti, ki postavi zahteve, zato je prilagodljivost kupčevim zahtevam pri našem delu ne samo smiselna ampak tudi nujna, obenem pa je tudi naša konkurenčna prednost. Naš pristop do strank je individualen, za njih si vzamemo čas in poiščemo najboljšo možno rešitev glede na potrebe in želje, zanesljivi, prijazni in predvsem prilagodljivi.
- Skrb za zaposlene – naša delovna mesta omogočajo ustvarjalnost, prinašajo notranje zadovoljstvo, niso enolična, so primerno plačana.
- Pripadnost – lojalnost zaposlenih je eden izmed trdnih temeljev obstoja in je nujno za nadaljnji razvoj podjetja, predstavlja združevanje kariernih sanj in ciljev podjetja. Zaposleni se zavedamo, da je pomembno cilje, vrednote, poslanstvo in vizijo vzeti za svoje in si po svojih najboljših močeh prizadevati za razvoj in napredek podjetja.